28.6.10

Warsaw Fashion Street 2010

Dziś zapraszam Was do przejrzenia małej fotorelacji z wczorajszego Warsaw Fashion Street. Krótko mówiąc - było świetnie:) Szkoda, że nie mogłam poświecić całego dnia na imprezę, a musiałam skupić się w zasadzie tylko na konkursie "Autokreacja", w którym zostałam wyróżniona drugim miejscem. Przy okazji mogłam spotkać się ponownie z Karo, Coco i Suzaa, które poznałam rok temu na LAM oraz nawiązać także nowe znajomości ze świetnymi dziewczynami - m.in. z poralu Stylio:) Pozdrowienia dla Was:* 
Zdjęcia pochodzą z róznych źródel, podziękowania dla Agacior89 i Darenii za możliwość umieszczenia ich na moich blogu:) Z pewnoscią na blogach reszty dziewczyn zobaczycie jeszcze większą ilość fotek:)
Inne zdjęcia dostępne tutaj.





















Jeszcze przed występem...





dress- vero moda, sh
blouse- zara
belt- sh
hat- c&a
wedges- bershka
bag- sh
bracelet-  topshop
← Newer Post Older Post →

40 comments

  1. Świetnie wyglądasz! Razem z dziewczynami prezentujecie się wyjątkowo stylowo! Tak trzymać!

    ReplyDelete
  2. jeju, jak pięknie prezentowałaś się na wybiegu, serio jak modelka! ;) gratuluje drugiego miejsca, a kto zdobył pierwsze?

    ReplyDelete
  3. Dla mnie idealnie i przyznałabym 1 miejsce! :)

    ReplyDelete
  4. 3 zdjęcie od dołu - poza godna Jacksona :D
    świetny outfit.

    ReplyDelete
  5. dla mnie bomba ;))) fantastyczna fotorelacja !

    ReplyDelete
  6. genialny zestaw! zresztą wszystkie wyglądałyście przepięknie:)
    zdradzisz niezorientowanym o co chodziło w konkursie?


    ps. gratulacje!

    ReplyDelete
  7. Uważam, że 1 miejsce Ci się należało: za pomysł, niebanalność i śliczną buzię;-)

    Pozdrawiam ciepło!
    E.

    ReplyDelete
  8. Świetny outfit :)
    Gratuluję wyróżnienia ^^

    ReplyDelete
  9. gratuluję 2 miejsca :) zdjęcia świetne!!!!!

    ReplyDelete
  10. Gratuluję Kochana drugiego miejsca, zasłużyłaś w pełni, bo wyglądałaś rewelacyjnie :)

    ReplyDelete
  11. Dzięki za przybycie:))

    ReplyDelete
  12. ogromnie podoba mi się Twój zestaw, pięknie się prezentowałaś :)
    część zdjęć widziałam właśnie u Darenii, czysta przyjemność Was oglądac ;)

    ReplyDelete
  13. wow. to chyba tyle co mogę powiedzieć ;)

    ReplyDelete
  14. Pięknie wyglądasz! Gratuluję sukcesu w konkursie!

    Pozdrawiam:0)
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Gratuluje :) Pięknie wyglądałaś, szczególnie mi się podoba kapelusz i koszula z Twojej kreacji :)

    ReplyDelete
  16. Boze, moj Boze, jakie Wy cudne:D:D:D:D <3

    ReplyDelete
  17. zajebisty set! świetne połączenie detali :))

    ReplyDelete
  18. hej :) "mesysz" ze stylio tutaj:P czy moglbym sie dowiedziec kto to z numerem 2?:P !!!! Wy tez oczywiscie bosko wygladalyscie:)

    ReplyDelete
  19. Bardzo fajnie wyglądałaś. Gratuluję :*

    ReplyDelete
  20. Wyglądałaś cudownie! ;) Musze ci powiedzieć, że zawsze byłaś dla mnie piękna.. ale po zobaczeniu któregoś z tych zdjęć na stylio.pl nie mogłam się nadziwić twojej urodzie! ;)

    ReplyDelete
  21. gratuluje drugiego miejsca choc uwazam ze powinnas byc pierwsza :)
    wygladalas bosko! styl dokladnie taki jaki lubie, kupilam te butki na wyprzedazy, chodzilam za nimi od kwietnia chyba ale 219 zl to byla dla mnie cena zaporowa :D kocham je i musze z nimi pokombinowac :)

    http://jadorehardcore.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Joannastar13: wygrał robert kuta, Charlize miala 3 miejsca.
    Lumpexoholiczka: Na Warasaw fashion Street był juz tylko finał konkursu Autokreacja, "pierwszy etap" był przeprowadzony na stronie sophistifashion.pl a uczestnikow do niedzielnego występu wybrano sposród osob, które brały udział w konkursach organizowanych na stronie ( "moda za 500", "autokracja" i konkurs zwiazany z vintage) Miałam to szczęscie, ze wybrano mnie do 16 finalistow, z tego i tak kilka osob się nie zdeklarowało. Mielismy zaprezentować po prostu swoją własną stylizacje:)
    Mesysz: chłopak nazywa sie Robert Kuta
    Ann: przesadzasz i to bardzo kochana:* ale dziękuę za tak mile słowa:)

    Dziękuję dziękuję za miłe słowa kochane<3

    ReplyDelete
  23. Świetna stylizacja i świetny pomysł organizatorów. Tylko czy w notce przy markach nie powinno by "hat" zamiast "hut"? ;)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  24. blogów polskich bloggerek już się naoglądałam, wystarczająco dużo. i gdyby robili ranking na
    "najpiękniejszą" to ty byś bez wahania wygrała:D serio mówię. urody to Ci naprawde zazdroszczę:)

    ReplyDelete
  25. Amazing pictures and post!
    Lovely blog...

    ReplyDelete
  26. Anonimowy 10:22 : zgadza się:) naleciałosci z germanistyki się klaniają, dzięki!
    Anonimowy 10:44 : bardzo mi miło:) dziękuję

    ReplyDelete
  27. Ty to Kasia jesteś fajna :)))))

    ReplyDelete
  28. Boże, jesteś piękna

    ReplyDelete
  29. ah szkoda że nie mogłam zostać dłużej bo chciałam Cię poznać eh eh eh;)

    ReplyDelete
  30. Wyglądałaś idealnie ! wielki ukłon w twoją stronę :)

    ReplyDelete
  31. Fantastycznie wyglądasz! Gratuluję!

    ReplyDelete
  32. kasia genialnie wygladalas! jak dla mnie pierwsze miejsce :)))) noo karo tez mega. az zaskoczona jestem jak bardzo :) "wyladniala", sliczna.

    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  33. dzięki dzięki za tyle milych komentarzy! <3

    ReplyDelete
  34. Graaaatuluję Kasiuu!!;**
    Ale zasłużyłaś na 1.miejsce!!
    Wyglądałaś niczym modelka na tym wybiegu! Niesamowicie ;*

    Przesyłam buziaki, tu Nika_See, ze stylio:))

    :***

    ReplyDelete
  35. Nie dość, że śliczna to jeszcze na dodatek baaardzo sympatyczna :) Szkoda, że musiałaś uciekać i nie miałyśmy okazji pogadać dłużej, ale bardzo miło było mi Ciebie poznać.
    I przyznam szczerze, że dopiero na WFS dowiedziałam się, że masz bloga, z czego bardzo się cieszę, bo na pewno będę tutaj częstym gościem :)
    A wyglądałaś super!! Gratuluję 2 miejsca :)

    ReplyDelete
  36. miuska: dziękuję bardzo:* mam nadzieję, ze kiedys uda nam się spotkać i pogadać tak na spokojnie, bo w niedzielę to było wszyyyystko na szybko:(

    ReplyDelete
  37. S0 AWES0ME! L00KS LIKE S0 MUCH FUN!!

    Follow me @
    http://TheUrbanFlamingo.blogspot.com/ !!!


    Bunch of Love,
    Kaitlyn McCall

    ReplyDelete